School op Seef

School op Seef is hét programma in Zuid-Holland voor een goede aanpak van verkeersveiligheid en verkeerseducatie aan kinderen in de basisschoolleeftijd. Hier worden kinderen in een veilige omgeving op een eigentijdse manier begeleid in hun ontwikkeling tot duurzaam veilige weggebruikers. Samenwerken binnen een gemeenschappelijk belang staat binnen School op Seef centraal. De verkeersveiligheid van kinderen is immers een gedeelde verantwoordelijkheid. Een basisschool binnen School op Seef heeft verkeersveiligheid hoog in het vaandel staan, geeft elk jaar in alle groepen zelfstandig theoretische en praktische verkeerseducatie aan de kinderen en heeft verkeersveiligheid en verkeerseducatie (structureel) opgenomen in het schoolbeleid.

In september 2022 hebben wij het SCHOOL op SEEF verkeersveiligheidslabel behaald.