BSO

Op het terrein van de Johannesschool is een locatie van de BLOS gevestigd. Hier gaan kinderen van de Johannesschool naar toe. Ook gaan kinderen naar BSO Smallsteps, BSO Robinson en BSO De Theepot.

BLOS BSO Mariastraat

Centraal in Hillegom gelegen, achter De Johannesschool, is BLOS BSO Mariastraat. Uniek is onze opvang in vier verschillende leeftijdsgroepen. Elke groep heeft binnen zijn eigen royale ruimte in huiselijke sfeer. Daar kan je kind meedoen aan activiteiten die helemaal bij zijn leeftijd passen. Of zelf iets ondernemen, dat kan natuurlijk ook. Buiten die vertrouwde groepsruimte is nog meer te beleven. In het handvaardigheidslokaal kan je kind naar hartenlust timmeren, knutselen en ontdekken wat je allemaal met hout, karton en wol kunt doen. We kweken eigen groente en fruit in de moestuin, en we spelen natuurlijk graag en veel buiten.